Прослухати рекламу

Open in new window

Замовлення послуг ON-LINE

ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ON-LINE ПРИЙОМУ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ

 


ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

 

КРОК 1

Для замовлення проведення технічної інвентаризації через Інтернет Вам необхідно надіслати ЛИСТ на адресу bti-poltava@ukr.net в якому потрібно зазначити наступне:

I. Прізвище, ім’я, по-батькові замовника (замовником може бути власник об`єкту нерухомості або належним чином уповноважена власником особа)

II. Контактний телефон

III. E-mail замовника

IV. Прізвище, ім’я, по-батькові власника об`єкту нерухомості

V. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення - район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири

VI. Назва документа, що підтверджує право власності на об`єкт нерухомості (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо)


Примітка: Необхідно також надіслати відскановані копії наступних документів:

 - громадянський паспорт замовника;

 - документ, що підтверджує право власності на об`єкт нерухомості (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо).

 

КРОК 2

У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

 

КРОК 3

Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити.

 

КРОК 4

Відскановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу bti-poltava@ukr.net. В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату та адресу об’єкта на який було оформлено замовлення.



КРОК 5

Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.


КРОК 6

Замовник в призначений день з 8-00 до 16-00 (або в обумовлений час) забезпечує доступ до об`єкту нерухомості. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника на данному об`єкті.

Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт, замовник повинен:

1) пред’явити ОРИГІНАЛИ так копії (в разі необхідності) наступних документів:

- громадянський паспорт замовника;

- документ, що підтверджує право власності на об`єкт нерухомості (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);

- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника)

- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності)

Примітка: Кожну сторінку копій документів замовник повинен завірити наступним написом:

«Згідно з оригіналом»
ПІБ підпис
«___»_________ 2015 р

2) у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи.

 


КРОК 7

Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує замовлену раніше документацію (технічний паспорт, довідку та інш.) в кабінеті 14 (віконце видачі) за адресою: пров. Піонерський,4.

 

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.15 з понеділка по четвер, з 8.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

 

Нижче наведені приклади оформлення листа для ON-Line замовлення


Не можете переглянути цей документ? Завантажити

 

УВАГА.

ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ.

Для пропозицій та зауважень в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу bti-poltava@ukr.net

Яндекс.Метрика